Uložiť do nákupného zoznamu
Vytvorenie nového nákupného zoznamu

Regulamin sklepu

§ 1. Definície
Pravidlá - tieto Pravidlá, ktoré stanovujú pravidlá uzatvárania kúpnych zmlúv na diaľku prostredníctvom Internetového obchodu, pravidlá vykonávania týchto zmlúv, práva a povinnosti strán Kúpnej zmluvy na diaľku a pravidlá pre reklamačné konanie. V rámci služieb poskytovaných elektronickou cestou sú Pravidlá príslušnými pravidlami, na ktoré sa odkazuje v článku 8 Zákona o poskytovaní služieb elektronickou cestou.
Zákazník - fyzická osoba s plnou právnou spôsobilosťou, právnická osoba alebo organizačná jednotka bez právnej subjektivity, ktorej zákon priznáva právnu spôsobilosť, ktorá uzatvára s Predávajúcim Kúpnu zmluvu na diaľku.
Spotrebiteľ - fyzická osoba, ktorá vykonáva právny úkon s podnikateľom, ktorý priamo nesúvisí s jej obchodnou alebo profesijnou činnosťou.
Individuálny podnikateľ - fyzická osoba uzatvárajúca Kúpnu zmluvu na diaľku, ktorá priamo súvisí s jej obchodnou činnosťou, ak z obsahu tejto zmluvy vyplýva, že nemá pre túto osobu profesionálny charakter, najmä s ohľadom na predmet jej obchodnej činnosti, sprístupnený na základe predpisov o Centrálnom registri a Informáciách o obchodnej činnosti.
Podnikateľ - fyzická osoba, právnická osoba alebo organizačná jednotka bez právnej subjektivity, ktorej zákon priznáva právnu spôsobilosť, vykonávajúca vo svojom mene obchodnú alebo profesijnú činnosť.
Predávajúci:
NeoAir Sp. z o.o.,
tel. +48 881 575 686,
biuro@neoair.eu,
DIČ 5732851059,
Adresa sídla Predávajúceho:
Podkolejowa 45,
42-202 Częstochowa.
Internetový obchod - internetová služba prevádzkovaná Predávajúcim, dostupná na elektronických adresách: https://neoair.eu prostredníctvom ktorej môže Zákazník získať informácie o Tovare a jeho dostupnosti a kúpiť Tovar alebo objednať poskytovanie služby.
Kúpna zmluva na diaľku - kúpna zmluva na Tovar/zmluva o poskytovaní Digitálnej služby alebo Digitálneho obsahu (ak je to relevantné), uzatváraná prostredníctvom Internetového obchodu.
Tovar - hnuteľná vec, ktorú môže Zákazník zakúpiť v Internetovom obchode.
Digitálna služba - služba umožňujúca Spotrebiteľovi:
vytváranie, spracovanie, ukladanie alebo prístup k dátam v digitálnej podobe;
spoločné užívanie dát v digitálnej podobe, ktoré boli prenesené alebo vytvorené Spotrebiteľom alebo inými užívateľmi tejto služby;
iné formy interakcie pomocou dát.
Digitálny obsah - dáta vytvorené a dodané v digitálnej podobe.
Ochrana osobných údajov a používanie cookies v Internetovom obchode - dokument stanovujúci podrobné pravidlá spracovania osobných údajov a používania cookies. Ochrana osobných údajov a používanie cookies je prílohou č. 3 týchto Pravidiel a je dostupná na stránke https://neoair.eu/pl/privacy-and-cookie-notice.html.
Trvalý nosič - znamená materiál alebo nástroj umožňujúci Zákazníkovi alebo Predávajúcemu uchovávať informácie osobne adresované jemu, spôsobom, ktorý umožňuje prístup k informáciám v budúcnosti po dobu primeranú k účelom, na ktoré tieto informácie slúžia, a ktorý umožňuje reprodukciu uchovávaných informácií v nezmenenej podobe, najmä elektronická pošta.
Elektronický objednávkový formulár - elektronický postup poskytovaný Predávajúcim pre Zákazníka na zadávanie objednávok.
Elektronický formulár pre vrátenie - elektronický postup poskytovaný Predávajúcim pre Zákazníka na vrátenie tovaru; dostupný na adrese https://neoair.eu/returns-open.php.
Elektronický reklamačný formulár - elektronický postup poskytovaný Predávajúcim pre Zákazníka na podanie reklamácií; dostupný na adrese https://neoair.eu/rma-open.php.
Odoslanie objednávky - schválenie objednávky kliknutím na tlačidlo "Objednávam a platím" Zákazníkom je považované za podanie záväzného vyhlásenia vôle uzavrieť Kúpnu zmluvu na diaľku s Predávajúcim.
Účet - súbor údajov uchovávaných v Internetovom obchode a v informačnom systéme Predávajúceho týkajúcich sa konkrétneho Zákazníka a jeho podaných objednávok a uzavretých Kúpných zmlúv na diaľku, prostredníctvom ktorého môže Zákazník podávať objednávky, a tiež v primeranom čase - rušiť alebo upravovať a uzatvárať Kúpne zmluvy na diaľku.
Hodnotenie objednávky alebo hodnotenie jednotlivého Tovaru - subjektívne výroky a hodnotenia udeľované vo forme hviezdičiek od 1 do 5.
Predplatné objednávky - objednávka vytvorená automaticky v rámci Predplatného.
Predplatné - elektronická služba umožňujúca automatické vytváranie Predplatných objednávok konkrétneho Tovaru, podľa frekvencie vybranej Zákazníkom, bez nutnosti zadávať samostatné objednávky až do ukončenia Predplatného.
Pravidelné platby - platby realizované v rámci platobnej služby IdoPay poskytovanej Operátorom a realizované automaticky, v stanovených cykloch, používané na úhradu Predplatných objednávok na základe súhlasu, ktorý bol udelený Zákazníkom pri začatí Predplatného (trvalý príkaz držiteľa Karty).
Operátor - IdoPayments s.r.o. so sídlom al. Piastów 30, 71-064 Szczecin, zapísaná do obchodného registra vedeného Okresným súdom Szczecin-Centrum v Szczecine, XIII obchodné oddelenie KRS pod č. 0000859711, DIČ: 8522666251, IČO: 387039893, so základným kapitálom: 800 000,00 zlotých. Adresa pre doručovanie: al. Piastów 30, 71-064 Szczecin, označovaná tiež ako: „IdoPayments“ ako národná platobná inštitúcia v zmysle článku 2 bodu 16 zákona zo dňa 19. augusta 2011 o platobných službách (Z.z. z 2020 r. pol. 794 so zmenami) [ďalej: „UUP“].
Karta – platobná karta vydaná v rámci systémov Visa alebo International alebo Mastercard International, povolená týmito systémami na realizáciu transakcií bez fyzickej prítomnosti.
§ 2. Všeobecné ustanovenia
Druhy a rozsah služieb poskytovaných elektronickou cestou:
uzatváranie Kúpných zmlúv online - v rozsahu Tovaru predávaného v Internetovom obchode,
pravidlá pre registráciu a používanie Účtu v rámci Internetového obchodu,
pridávanie hodnotení, komentárov a recenzií - Zákazník môže pridať hodnotenie alebo komentár k svojej objednávke,
zasielanie e-mailových správ, v ktorých Predávajúci potvrdzuje prijatie objednávky, prípadné prijatie platby, prijatie objednávky na realizáciu.
Používanie Internetového obchodu je možné za predpokladu, že informačný systém, ktorý Zákazník používa, spĺňa nasledujúce minimálne technické požiadavky:
aktuálne verzie internetových prehliadačov napr.:
Firefox
Chrome
Microsoft Edge
akýkoľvek program na prehliadanie súborov vo formáte PDF.
Obsahy uverejnené na stránkach Internetového obchodu, vrátane popisov Tovaru a cien, sú považované za pozván
ku na uzavretie zmluvy v zmysle článku 71 občianskeho zákonníka.
Predávajúci poskytuje tieto Pravidlá vrátane Príloh prostredníctvom odkazu uverejneného na hlavnej stránke pred uzavretím Kúpnej zmluvy na diaľku, počas jej trvania a po jej ukončení. Zákazník si ich môže stiahnuť a vytlačiť.
Za účelom zabezpečenia bezpečnosti prenosu komunikácií a údajov v súvislosti s poskytovanými službami, Internetový obchod prijíma technické a organizačné opatrenia zodpovedajúce stupňu bezpečnosti poskytovaných služieb, najmä opatrenia slúžiace na zabránenie získavania a úpravám osobných údajov neautorizovanými osobami prenášaných na internete.
§ 3. Objednávky
Podanie objednávky v Internetovom obchode je možné prostredníctvom Účtu alebo výberom možnosti nákupu bez registrácie, v takom prípade je vytvorený interný účet, na základe ktorého môže Zákazník vytvoriť Účet. Interný účet je uchovávaný do odstránenia údajov zo systému alebo zablokovania Účtu.
Nákup sa uskutočňuje vyplnením Elektronického objednávkového formulára dostupného na stránkach Internetového obchodu. Výber objednávaného Tovaru sa uskutočňuje pridaním do košíka. Elektronický objednávkový formulár určuje okrem iného aký Tovar, za akú cenu a v akom množstve chce Zákazník objednať na ním určené miesto. Zákazník podniká príslušné technické kroky na základe zobrazených pokynov.
Po zadaní všetkých nevyhnutných údajov Zákazníkom sa zobrazí zhrnutie podanej objednávky. Zhrnutie objednávky bude obsahovať informácie týkajúce sa: identifikačných údajov Predávajúceho, predmetu objednávky, jednotkovej a celkovej ceny objednaného Tovaru, vrátane nákladov na dodanie a iných, ak sa vyskytujú, vybranej metódy platby, vybraného spôsobu dodania, času a nákladov na dodanie.
Ak je predmetom zmluvy dodávka Digitálneho obsahu alebo Digitálnych služieb, ktoré nie sú uložené na hmotnom nosiči, alebo služieb realizovaných elektronickou cestou alebo na diaľku - Spotrebiteľ v dodatočnom zaškrtávacom políčku, ktoré je nevyhnutné pre podanie objednávky a nachádza sa na Elektronickom objednávkovom formulári, vyjadruje nasledujúci súhlas: "Súhlasím s dodaním digitálneho obsahu, ktorý nie je uložený na hmotnom nosiči, alebo so začatím poskytovania služby pred uplynutím 14 dní od uzavretia zmluvy a beriem na vedomie stratu práva odstúpiť od zmluvy". Predávajúci potvrdí prijatie uvedeného súhlasu e-mailom.
Pre podanie objednávky je nevyhnutné zadať do Elektronického objednávkového formulára osobné údaje označené ako povinné, akceptovať obsah Pravidiel, odoslať objednávku stlačením tlačidla "Objednávam a platím".
Odoslanie Elektronického objednávkového formulára Zákazníkom je považované za záväzné vyhlásenie vôle uzavrieť Kúpnu zmluvu na diaľku podľa obsahu týchto Pravidiel.
Kúpna zmluva na diaľku sa považuje za uzavretú v okamihu prijatia Elektronického objednávkového formulára Predávajúcim, čo je potvrdené zobrazením Zákazníkovi potvrdzujúceho oznámenia o prijatí objednávky a uvedením jej čísla.
Po uzavretí Kúpnej zmluvy na diaľku obdrží Zákazník e-mailom potvrdenie podanej objednávky obsahujúce: potvrdenie prijatia objednávky a konečné potvrdenie všetkých podstatných prvkov Objednávky a všeobecných podmienok uzavretej Kúpnej zmluvy na diaľku (Pravidlá Internetového obchodu vrátane Príloh č. 1 a 2), údaje o Predávajúcom, zodpovednosti Predávajúceho za kvalitu poskytovanej služby, o službách poskytovaných Predávajúcim po predaji a o spôsobe a dôsledkoch odstúpenia od zmluvy. Poučenie o spôsobe a dôsledkoch odstúpenia od zmluvy je obsiahnuté v Prílohe č. 1.
Do času začatia realizácie objednávky Predávajúcim:
Zákazník môže zmeniť svoju objednávku pomocou technického riešenia dostupného na stránke Elektronického objednávkového formulára a prejsť znova celú cestu podania objednávky. Zmena objednávky nastáva podaním novej objednávky, ktorá nahrádza doterajšiu podanú objednávku. Prípadne, platba vykonaná Zákazníkom sa započítava na novú objednávku, a v prípade preplatku je tento vrátený na bankový účet, z ktorého bola platba vykonaná.
Zákazník môže svoju objednávku zrušiť výberom možnosti „zrušiť objednávku“ dostupnej na stránke Elektronického objednávkového formulára.
V prípade zrušenia objednávky Zákazníkom Predávajúci vráti prijatú platbu do 3 pracovných dní. Vrátenie platby bude vykonané rovnakým spôsobom, akým bola platba vykonaná.
Doba realizácie Objednávky je od 1 do 10 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
§ 4. Platba
Internetový obchod ponúka možnosť platby formou predplatného, na dobierku (s platbou na účet po dodaní). Možnosť platby s odloženou splatnosťou je možná v individuálne dohodnutých situáciách s Predávajúcim.
Platbu za tovar je možné vykonať spôsobom vybraným pri podaní objednávky na Elektronickom objednávkovom formulári.
Aktuálne dostupné spôsoby platby formou predplatného v Internetovom obchode sú dostupné na adrese https://neoair.eu/pl/payments.html.
§ 5. Dodávka
Na Elektronickom objednávkovom formulári Zákazník vyberá spôsob dodania zaškrtnutím výberu.
V prípade, že Zákazník neprevezme Tovar, čo má za následok vrátenie Tovaru Predávajúcemu - Predávajúci môže odstúpiť od kúpnej zmluvy po predchádzajúcom vyzvaní Zákazníka e-mailom uvedeným v nákupnom procese na plnenie zmluvy. Odstúpenie od zmluvy sa vykonáva podaním vyhlásenia Zákazníkovi e-mailom.
V prípade uvedenom v bode 2, Predávajúci je povinný okamžite vrátiť Zákazníkovi prijatú platbu za zakúpený Tovar.
Aktuálne dostupné spôsoby dodania v Internetovom obchode sú dostupné na adrese https://neoair.eu/pl/delivery.html.
§ 6. Odstúpenie od zmluvy - elektronický formulár pre vrátenie
Spotrebiteľ, ktorý uzavrel Kúpnu zmluvu na diaľku, môže v termíne 14 dní od nej odstúpiť bez uvedenia dôvodu. V prípade odstúpenia od Kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku sa zmluva považuje za neuzavretú.
Právo na odstúpenie od zmluvy podľa ustanovení § 6 a 7 týchto Pravidiel má tiež Individuálny podnikateľ. Kde je v ustanoveniach § 6 a 7 týchto Pravidiel uvedený Spotrebiteľ, rozumie sa tým aj Individuálny podnikateľ.
V prípade odstúpenia od zmluvy - Spotrebiteľ nesie iba priame náklady na vrátenie Tovaru.
Vyhlásenie Spotrebiteľa musí jednoznačne vyjadrovať jeho vôľu odstúpi
ť od zmluvy, najmä Spotrebiteľ môže:
využiť elektronický formulár pre vrátenie dostupný na stránke Internetového obchodu: https://neoair.eu/returns-open.php.
odstúpiť od zmluvy využitím formulára odstúpenia od zmluvy, ktorý je Prílohou č. 2 - zaslaním na adresu sídla Predávajúceho.
Predávajúci neodkladne potvrdí na Trvalom nosiči prijatie vyhlásenia o odstúpení od zmluvy podaného spôsobom uvedeným v bode 1 a 2.
Na dodržanie termínu stačí zaslanie vyhlásenia pred jeho uplynutím.
Termín pre odstúpenie od zmluvy začína plynúť:
pre zmluvu, v rámci ktorej Predávajúci vydáva vec a je povinný previesť jej vlastníctvo - od prevzatia Tovaru Spotrebiteľom alebo ním určenou treťou osobou inou než dopravcom, a v prípade zmluvy, ktorá:
zahrnuje viac vecí dodávaných samostatne, po častiach alebo v dieloch - od prevzatia poslednej veci, časti alebo dielu;
spočíva v pravidelnom dodávaní vecí po určitú dobu - od prevzatia prvej z vecí;
pre ostatné zmluvy - odo dňa uzavretia zmluvy.
Formulár vyhlásenia o odstúpení od zmluvy (Príloha č. 2 týchto Pravidiel) a informácia o využití práva odstúpiť od zmluvy (Príloha č. 1 týchto Pravidiel) sú poskytované v elektronickej podobe.
V prípade odstúpenia od zmluvy o dodávke Digitálneho obsahu alebo Digitálnej služby Predávajúci môže zabrániť Spotrebiteľovi v ďalšom používaní Digitálneho obsahu alebo Digitálnej služby, najmä tým, že Spotrebiteľovi znemožní prístup k Digitálnemu obsahu alebo Digitálnej službe.
V prípade odstúpenia od zmluvy o dodávke Digitálneho obsahu alebo Digitálnej služby je Spotrebiteľ povinný prestať používať tento Digitálny obsah alebo Digitálnu službu a sprístupňovať ich tretím osobám.
Právo na odstúpenie od Kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku neplatí pre zmluvy uvedené v článku 38 zákona zo dňa 30.05.2014 (Z.z. z 2019 r. pol. 134) o právach spotrebiteľov, mj. zmluvy:
o poskytovaní služieb, za ktoré Spotrebiteľ je povinný zaplatiť cenu, ak Predávajúci poskytol službu v plnom rozsahu s výslovným a predchádzajúcim súhlasom Spotrebiteľa, ktorý bol pred začatím poskytovania služby informovaný, že po splnení služby Predávajúcim stratí právo odstúpiť od zmluvy a vzal to na vedomie.
ich cena alebo odmena závisí od kolísania na finančnom trhu, nad ktorým podnikateľ nemá kontrolu, a ktoré môžu nastať pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy;
predmetom plnenia je vec neprefabrikovaná, vyrobená podľa špecifikácií Spotrebiteľa alebo slúžiaca na uspokojenie jeho individuálnych potrieb;
predmetom plnenia je vec dodávaná v zapečatenom obale, ktorú po otvorení obalu nie je možné vrátiť z dôvodov ochrany zdravia alebo hygienických dôvodov, ak bol obal po dodaní otvorený;
predmetom plnenia sú zvukové alebo vizuálne nahrávky alebo počítačové programy dodávané v zapečatenom obale, ak bol obal po dodaní otvorený;
o dodávke Digitálneho obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, za ktorý je Spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu, ak Predávajúci začal poskytovanie služby s výslovným a predchádzajúcim súhlasom Spotrebiteľa, ktorý bol pred začatím poskytovania služby informovaný, že po splnení služby Predávajúcim stratí právo odstúpiť od zmluvy a vzal to na vedomie;
predmetom plnenia je vec podliehajúca rýchlej skaze alebo majúca krátku dobu použiteľnosti, a predmetom plnenia sú veci, ktoré po dodaní, vzhľadom na svoju povahu, zostávajú neoddeliteľne spojené s inými vecami;
o dodávke novín, periodík alebo časopisov, s výnimkou zmluvy o predplatnom;
uzatvorené prostredníctvom verejnej aukcie;
o poskytovaní služieb v oblasti ubytovania, iných než na účely bývania, prepravy vecí, prenájmu vozidiel, gastronómie, služieb spojených s rekreáciou, zábavnými, športovými alebo kultúrnymi podujatiami, ak bola v zmluve uvedená doba alebo obdobie poskytovania služby;
predmetom sú alkoholické nápoje, ktorých cena bola dohodnutá pri uzavretí kúpnej zmluvy, a ktorých dodanie môže nastať až po uplynutí 30 dní a ich hodnota závisí od kolísania na trhu, nad ktorými podnikateľ nemá kontrolu;
§ 7. Dôsledky odstúpenia od zmluvy
Predávajúci do 14 dní odo dňa prijatia vyhlásenia o odstúpení od Kúpnej zmluvy, vráti Spotrebiteľovi všetky ním vykonané platby, vrátane nákladov na dodanie, zodpovedajúce najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania.
Vrátenie platby bude vykonané rovnakým spôsobom, akým bola platba vykonaná.
Ak Spotrebiteľ na účely realizácie práva na odstúpenie využije Elektronický formulár pre vrátenie - prostriedky budú vrátené vybraným spôsobom a na účet uvedený Spotrebiteľom.
Ak Predávajúci neponúkol, že sám prevezme Tovar od Spotrebiteľa, môže sa zdržať vrátenia prijatých platieb od Spotrebiteľa do času prijatia Tovaru späť alebo predloženia dôkazu o jeho odoslaní Spotrebiteľom, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr.
Predávajúci môže navrhnúť Spotrebiteľovi, že sám prevezme vec. Ak však Predávajúci takýto návrh neurobil - Spotrebiteľ by mal vec vrátiť Predávajúcemu (alebo osobe oprávnenej Predávajúcim na prevzatie) neodkladne, najneskôr do 14 dní odo dňa, kedy odstúpil od zmluvy. Na dodržanie termínu stačí odoslanie veci pred jeho uplynutím. Tovar, ktorý Spotrebiteľ vracia, by mal byť odoslaný na adresu sídla Predávajúceho.
Spotrebiteľ je zodpovedný za zníženie hodnoty Tovaru, ktoré je výsledkom používania nad rámec nevyhnutný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti Tovaru.
Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ak Digitálny obsah alebo Digitálna služba sú poskytované výmenou za platbu ceny a nedostatok zhody Digitálneho obsahu alebo Digitálnej služby so zmluvou je nevýznamný.
Predávajúci môže požadovať vrátenie hmotného nosiča, na ktorom bol dodaný Digitálny obsah, do 14 dní odo dňa prijatia vyhlásenia Spotrebiteľa o odstúpení od zmluvy. Spotrebiteľ vracia nosič neodkladne a na náklady Predávajúceho.
Predávajúci je povinný vrátiť cenu iba v časti zodpovedajúcej Digitálnemu obsahu alebo Digitálnej službe, ktoré nie sú v súlade so zmluvou, a Digitálnemu obsahu alebo Digitálnej službe, ktorých povinnosť dodania odpadla v dôsledku odstúpenia od zmluvy.
§ 8. Reklamácie
Reklamáciu z dôvodu vady Tovaru alebo nesúladu Tovaru s uzavretou
Kúpnou zmluvou na diaľku je možné podať:
prostredníctvom Elektronického reklamačného formulára;
v písomnej forme na adresu sídla Predávajúceho alebo e-mailom na adresu biuro@neoair.eu.
V reklamácii je potrebné uviesť vadu, ktorú podľa názoru Zákazníka Tovar má, požiadavky voči Predávajúcemu a ak je to možné - doložiť uvedenú vadu a predložiť dôkaz o nákupe Tovaru v Internetovom obchode. Predávajúci je povinný odpovedať na reklamáciu do 14 dní od jej prijatia. Ak na ňu neodpovie v uvedenej lehote, má sa za to, že reklamáciu uznal. Odpoveď na reklamáciu Predávajúci predáva Zákazníkovi písomne alebo na Trvalom nosiči.
Kroky, ktoré musí Zákazník podniknúť za účelom podania reklamácie, vrátane spôsobu doručenia reklamovaného Tovaru Predávajúcemu, sú uvedené na jednotlivých krokoch v Elektronickom reklamačnom formulári.
V prípade uznania reklamácie Predávajúcim ako oprávnenej: náklady na výmenu, opravu, vrátane nákladov na prepravu súvisiacu s reklamáciou Tovaru nesie Predávajúci.
Predávajúci zodpovedá voči Spotrebiteľovi a tiež Individuálnemu podnikateľovi za nedostatok zhody Tovaru s Kúpnou zmluvou na diaľku podľa zásad, ktoré vyplývajú zo zákona zo dňa 30.05.2014 o právach spotrebiteľov.
Predávajúci zodpovedá za nedostatok zhody Tovaru s Kúpnou zmluvou uzavretou na diaľku existujúci v čase jeho dodania a odhalený do dvoch rokov od tejto chvíle, ak Predávajúci nestanovil dlhšiu dobu použiteľnosti Tovaru.
Predávajúci vykoná opravu alebo výmenu Tovaru do 14 dní od uznania reklamácie. Náklady na opravu alebo výmenu, najmä náklady na poštovné, prepravu, prácu a materiály, nesie Predávajúci.
Spotrebiteľ poskytne Predávajúcemu Tovar podliehajúci oprave alebo výmene. Predávajúci preberá Tovar na svoje náklady.
Predávajúci je povinný dodať Tovar bez vád a zodpovedá voči Podnikateľovi za vady zakúpeného Tovaru podľa zásad stanovených občianskym zákonníkom.
Dodanie Digitálneho obsahu alebo Digitálnej služby Spotrebiteľovi alebo Individuálnemu podnikateľovi prebieha podľa zásad, ktoré vyplývajú zo zákona zo dňa 30.05.2014 o právach spotrebiteľov.
Digitálny obsah sa považuje za dodaný v okamihu, keď bol Digitálny obsah alebo prostriedok umožňujúci prístup k Digitálnemu obsahu alebo jeho stiahnutie, sprístupnený Spotrebiteľovi alebo fyzickému alebo virtuálnemu zariadeniu, ktoré si Spotrebiteľ sám vybral za týmto účelom, alebo keď Spotrebiteľ alebo také zariadenie získali k nemu prístup.
Digitálna služba sa považuje za dodanú v okamihu, keď Spotrebiteľ alebo fyzické alebo virtuálne zariadenie, ktoré si Spotrebiteľ sám vybral za týmto účelom, získali k nej prístup.
Predávajúci privedie Digitálny obsah alebo Digitálnu službu do súladu so zmluvou do 21 dní od chvíle, keď bol Predávajúci informovaný Spotrebiteľom o nedostatku zhody so zmluvou, a bez nadmerných nepríjemností pre Spotrebiteľa, s ohľadom na ich povahu a účel, na ktorý sú používané. Náklady na privedenie Digitálneho obsahu alebo Digitálnej služby do súladu s Kúpnou zmluvou nesie Predávajúci.
§ 9. Recenzie
Recenziu týkajúcu sa služby objednávky alebo recenziu týkajúcu sa Tovaru možno pridať počas návštevy v Internetovom obchode kliknutím na rozhranie umiestnené pri Tovare alebo kliknutím na odkaz umiestnený v e-mailovej správe. Pridanie Recenzie je dobrovoľné a bezplatné. V rámci jednej objednávky - Zákazník má možnosť len jednorazovo pridať uvedenú Recenziu.
V rámci uvedenej Recenzie môže Zákazník udeliť hodnotenie vo forme hviezdičiek od 1 do 5 a pridať slovné vyjadrenie limitované na 65535 znakov.
Hodnotenia sú uchovávané a verejne zobrazované na stránke Internetového obchodu, ako aj na stránkach https://zaufaneopinie.idosell.com a https://trustedreviews.idosell.com.
Predávajúci overuje Recenzie pomocou e-mailovej adresy, ktorá bola použitá v procese nákupu daného Tovaru. Recenzia, ktorá je pridaná osobou používajúcou e-mail, ktorý bol použitý v procese nákupu - je označená na stránke obchodu ako "recenzia potvrdená nákupom". Každá iná Recenzia je označená ako "recenzia nepotvrdená nákupom".
Predávajúci môže zverejňovať Recenzie týkajúce sa daného Tovaru z iných svojich internetových obchodov.
Predávajúci nemení Recenzie v rozsahu obsahu ani udelených hviezdičiek.
Zákazník výhradne a samostatne zodpovedá za výroky učinené v rámci Recenzie. Predávajúci je oprávnený Recenziu odstrániť na základe zákonných predpisov a týchto Pravidiel.
Je neprípustné zverejňovať obsahy obsahujúce nepravdivé informácie, zavádzajúce, vulgárne, agresívne, urážlivé alebo zjavne považované za neslučiteľné s dobrými mravmi. Je tiež neprípustné zverejňovať obsahy protiprávne, porušujúce práva tretích osôb, alebo predstavujúce nekalú súťaž.
Zákazník sa zaväzuje nezverejňovať obsahy obsahujúce odkazy na externé internetové služby s propagačným alebo reklamným charakterom alebo obsahujúce osobné údaje tretích osôb.
Na výslovnú žiadosť Zákazníka môže byť obsah Recenzie skrytý pre ostatných užívateľov obchodu, ale udelené hodnotenie vo forme hviezdičiek sa započítava do celkového hodnotenia obchodu a Tovaru.
§ 10. Duševné vlastníctvo
Zákazník vyhlasuje, že nemá žiadne práva, vrátane autorských práv alebo príbuzných práv k Hodnoteniam a výrokom, ktoré zverejňuje, okrem práva používať Internetový obchod spôsobom stanoveným v Pravidlách. Zákazník nie je oprávnený na žiadne reprodukovanie, rozmnožovanie, sprístupňovanie, zverejňovanie alebo šírenie obsahu, ak takéto právo nevyplýva z právnych predpisov alebo Pravidiel.
Zákazník nie je oprávnený zasahovať do obsahu, najmä nie je oprávnený zasahovať do obsahu, štruktúry, formy, grafiky, mechanizmu fungovania ani iných prvkov Internetového obchodu.
Zákazník zverejnením Recenzií, ktoré predstavujú autorské diela v zmysle zákona zo dňa 4. februára 1994 o autorskom práve a právach príbuzných - poskytuje Predávajúcemu nevýhradnú, bezplatnú a neobmedzenú časovo a územne licenciu na využívanie týchto diel Predávajúcim, vrátane práva poskytovať sublicencie, ktorá zahŕňa verejné sprístupňovanie diela takým spôsobom, aby každý mohol mať prístup k nemu v mieste a čase, ktoré si zvolí (internet). Licencia je poskytnutá vo vzťahu ku všetkým spôsobom využitia známym v okamihu jej poskytnutia, najmä k nasledujúcim spôsobom využitia:
v rozsahu reprodukcie a rozmnožovania
diela akýmkoľvek spôsobom - najmä tlačovým, reprografickým, magnetickým záznamom, digitálne tj. použitím akýchkoľvek techník na akomkoľvek audiovizuálnom alebo vizuálnom nosiči, najmä na audiovizuálnych diskoch, CD, počítačovom disku, v multimediálnej sieti, vrátane internetových a pridružených online služieb, a reprodukovaním, rozmnožovaním, využívaním na internete, v reklame, rozmnožovaním záznamu v elektronickej podobe v pamäti počítača a vo vnútorných aj vonkajších sieťach,
využívanie celých alebo častí diela alebo akýchkoľvek jeho prvkov s možnosťou úprav vyplývajúcich z povahy daného internetového média - vo všetkých publikáciách, najmä internetových, digitálnych, v bulletinoch a informáciách, samostatne alebo v spojení s inými dielami alebo časťami diel; využívanie celého alebo časti za účelom propagácie a reklamy, najmä vo forme audiovizuálnej, audio, mediálnej reklamy.
v rozsahu distribúcie originálu alebo kópií, na ktorých je dielo zachytené - uvádzanie do obehu, požičiavanie, nájom originálu alebo kópií,
v rozsahu šírenia diela iným spôsobom než uvedeným vyššie - verejné predvedenie, vystavenie, zobrazenie, prehrávanie a vysielanie a opakované vysielanie, ako aj verejné sprístupňovanie diela takým spôsobom, aby každý mohol mať prístup k nemu v mieste a čase, ktoré si zvolí,
využitie diel pre propagačné a marketingové účely;
Odstránenie Účtu Zákazníkom alebo Recenzie podľa kapitoly 9 bodu 8 nemá vplyv na platnosť vyššie uvedenej licencie.
§ 11. Pravidlá predaja v modeli predplatného
Elektronická služba v podobe Predplatného môže byť poskytovaná Predávajúcim Zákazníkovi.
Využívanie Predplatného umožňuje pravidelnú dodávku vybraného Tovaru, v zvolených intervaloch, bez nutnosti podávať ďalšie objednávky až do ukončenia Predplatného. Platba za Predplatné je vykonávaná výhradne pomocou mechanizmu Pravidelných platieb a iba prostredníctvom jednej Karty.
Odpojenie Karty od Predplatného spôsobuje ukončenie Predplatného.
Transakcie v rámci Pravidelných platieb budú realizované len po predchádzajúcej registrácii držiteľa Karty v systéme Operátora (alebo subjektu, prostredníctvom ktorého Operátor zaisťuje transakcie). Registrácia má za cieľ overiť, že Zákazník zadávajúci Pravidelnú platbu je oprávneným držiteľom Karty, ktorá bude účtovaná. Pred registráciou Karty na transakčnej stránke je Zákazník povinný udeliť súhlas s pravidelným vyberaním platieb prostredníctvom spustenia služby Pravidelných platieb. Súhlas je uchovávaný v systéme Operátora.
Zákazník vytvára Predplatné označením tejto formy nákupu v Elektronickom objednávkovom formulári. Potvrdenie vytvorenia Predplatného je zaslané neodkladne na e-mailovú adresu Zákazníka uvedenú pri podaní prvej Predplatné objednávky.
Zákazník spravuje Predplatné prostredníctvom Účtu podľa dostupných možností.
Predplatné je uzavreté na dobu neurčitú.
Zákazník môže ukončiť Predplatné kedykoľvek. Ukončenie Predplatného Zákazníkom je ekvivalentné s odvolaním súhlasu na ďalšie účtovanie v rámci Pravidelných platieb. V takom prípade nebude vytvorená ďalšia Predplatná objednávka. Ak ukončenie Predplatného nastane po dátume uvedenom v e-maile, o ktorom sa zmieňuje bod 11, bude aktuálna Predplatná objednávka realizovaná ako posledná.
a). Ukončenie Predplatného prebieha výberom možnosti „Ukončiť predplatné“ v nastaveniach daného Predplatného, ktoré sú dostupné po prihlásení Zákazníka z úrovne jeho Účtu.
b). Zákazník môže tiež ukončiť Predplatné prostredníctvom e-mailového kontaktu s obsluhou obchodu biuro@neoair.eu.
Predávajúci má právo ukončiť Predplatné, o čom informuje Zákazníka e-mailom alebo telefonickým kontaktom s minimálne 7-dňovým predstihom. V takom prípade nebudú prostriedky z Karty odobraté a nebudú vytvorené ďalšie Predplatné objednávky.
Predávajúci je oprávnený meniť ceny Tovaru počas trvania Predplatného, o čom je Zákazník informovaný v e-mailovej korešpondencii, o ktorej sa zmieňuje bod 11.
Predávajúci zasiela Zákazníkovi e-mailové oznámenie o vytvorení Predplatné objednávky s uvedením jej predmetu, množstva, ceny (vrátane zmeny ceny, ak nastala), termínu realizácie a dátumu plánovaného odobratia prostriedkov z Karty - najneskôr 3 dni pred odobratím prostriedkov z Karty. Navyše, Predávajúci informuje Zákazníka o možnosti ukončenia Predplatného pripojením odkazu vedúceho k nastaveniam umožňujúcim ukončenie daného Predplatného z úrovne Účtu Zákazníka a dátumu, do ktorého bude toto účinné. Ak ukončenie Predplatného nastane po dátume uvedenom v e-maile - ukončenie bude mať účinok pre ďalšie Predplatné objednávky. To znamená, že Predplatné bude ukončené, ale aktuálna Predplatná objednávka bude realizovaná ako posledná.
Ak sa pokus o účtovanie Karty nezadarí, bude Zákazník e-mailom informovaný o nemožnosti odobratia platby. Možné dôvody neúspešného odobratia platby zahŕňajú: nedostatok prostriedkov na Karte, strata platnosti Karty alebo technické problémy.
Strata platnosti Karty spojenej s Predplatným alebo nemožnosť autorizácie platobného príkazu z iných dôvodov spôsobuje ukončenie Predplatného.
Predplatná objednávka bude realizovaná len po úspešnom odobratí prostriedkov z Karty.
Ukončenie Predplatného má za následok okamžité ukončenie kúpnej zmluvy na Tovar.
§ 12. Záverečné ustanovenia
Tieto Pravidlá používania platia od 14.06.2023.
V prípade zmeny alebo zneplatnenia akéhokoľvek ustanovenia týchto Pravidiel rozhodnutím príslušného orgánu alebo súdu, zostávajú ostatné ustanovenia v platnosti a záväzné pre Predávajúceho i Zákazníka.
Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť tieto pravidlá. Všetky zmluvy uzavreté pred dňom účinnosti nových pravidiel sa realizujú na základe pravidiel platných v deň uzavretia zmluvy.
Právom rozhodným pre riešenie všetkých sporov súvisiacich s Pravidlami je poľské právo. Tieto spory budú riešené príslušným miestne obecným súdom. Zákazník, ktorý je Spotrebiteľom, môže tiež využiť mimosúdne spôsoby riešenia reklamácií a uplatňovania nárokov. Všetky informácie o mimosúdnych spôsoboch riešenia reklamácií a uplatňovania nárokov možno získať na stránkach Úradu ochrany hospodárskej súťaže a spotrebiteľov na adrese: www.uokik.gov.pl. Súčasne informujeme, že tieto konania majú dobrovoľný charakter a obe strany s nimi musia súhlasiť.
Na základe Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ)
č. 524/2013 zo dňa 21. mája 2013 informujeme, že na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je dostupná platforma online systému riešenia sporov medzi spotrebiteľmi a podnikateľmi na úrovni EÚ (platforma ODR). Platforma ODR predstavuje webovú stránku s komplexným servisom pre spotrebiteľov a podnikateľov usilujúcich o mimosúdne riešenie sporu týkajúceho sa zmluvných záväzkov vyplývajúcich z online kúpnej zmluvy alebo zmluvy o poskytovaní služieb.
§ 13. Príloha 1 - Informácie o využití práva odstúpiť od zmluvy
Právo na odstúpenie od zmluvy podľa nasledujúcich zásad prísluší Spotrebiteľovi a Individuálnemu podnikateľovi.
Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy v lehote 14 dní bez udania akéhokoľvek dôvodu. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch:
v prípade kúpnej zmluvy odo dňa, keď ste prevzali vec alebo keď tretia osoba iná než dopravca a Vami určená prevzala vec;
v prípade zmluvy zaväzujúcej na prevod vlastníctva viacerých vecí dodávaných samostatne odo dňa, keď ste prevzali poslednú z vecí alebo keď tretia osoba iná než dopravca a Vami určená prevzala poslednú z vecí;
v prípade zmluvy zaväzujúcej na prevod vlastníctva vecí dodávaných po častiach alebo dieloch odo dňa, keď ste prevzali poslednú časť alebo diel alebo keď tretia osoba iná než dopravca a Vami určená prevzala poslednú časť alebo diel;
v prípade zmlúv o pravidelnom dodávaní vecí po určitú dobu odo dňa, keď ste prevzali prvú z vecí alebo keď tretia osoba iná než dopravca a Vami určená prevzala prvú z vecí;
v prípade zmlúv, ktorých predmetom je dodávka služieb alebo digitálneho obsahu, ktorý nie je dodávaný na hmotnom nosiči - odo dňa uzavretia zmluvy.
Aby ste mohli využiť právo odstúpiť od zmluvy, musíte nás informovať, tj.: NeoAir s.r.o., Podkolejowa 45, 42-202 Częstochowa, tel. +48 881 575 686, biuro@neoair.eu o Vašom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad list zaslaný poštou, faxom alebo e-mailom).
Môžete využiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ale nie je to povinné.
Môžete tiež vyplniť Elektronický formulár na vrátenie dostupný na stránke Internetového obchodu: https://neoair.eu/returns-open.php. Ak využijete túto možnosť, neodkladne Vám zašleme potvrdenie o prijatí informácie o odstúpení od zmluvy na trvalom nosiči.
Aby bola dodržaná lehota na odstúpenie od zmluvy, stačí, aby ste poslali informáciu o využití práva odstúpiť od zmluvy pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy.
V prípade odstúpenia od tejto zmluvy Vám vrátime všetky prijaté platby, vrátane nákladov na dodanie veci (s výnimkou dodatočných nákladov vzniknutých v dôsledku Vami zvoleného spôsobu dodania, ktorý je iný než najlacnejší bežný spôsob dodania nami ponúkaný), bez zbytočného odkladu, a v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa, keď sme boli informovaní o Vašom rozhodnutí využiť právo odstúpiť od tejto zmluvy. Vrátenie platby vykonáme rovnakým spôsobom, akým bola platba vykonaná pri pôvodnej transakcii, ak ste výslovne nesúhlasili s iným riešením.
V prípade zmlúv zaväzujúcich na prevod vlastníctva vecí, v ktorých sme neponúkli prevzatie Tovaru v prípade odstúpenia od zmluvy - máme povinnosť zdržať sa vrátenia platby do času prijatia veci alebo do času predloženia dôkazu o jej odoslaní, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr.
Vrátenú vec prosím zašlite na adresu: NeoAir s.r.o., Podkolejowa 45, 42-202 Częstochowa bez zbytočného odkladu, a v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa, keď ste nás informovali o odstúpení od tejto zmluvy. Termín je dodržaný, ak zašlete vec pred uplynutím lehoty 14 dní. Budete musieť znášať priame náklady na vrátenie veci.
Vzhľadom na hmotnosť a rozmery Tovaru môže odoslanie Tovaru v prípade odstúpenia od zmluvy byť spojené s vyššími nákladmi ako bežná poštová zásielka. V prípade, že chcete využiť služby kuriérskych spoločností, môže byť potrebné zaslať zásielku na palete, čo je drahšie ako bežná poštová zásielka.
§ 14. Príloha 2 - Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy

pixel